Kérdések önmagadhoz

Üdvözöllek!

2018. november 18. 14:25 - B.Molnár Judit

pszlepke.jpgKérdezek. Sokat. Másoktól - és magamtól. Másoktól másokért - hivatásból. Magamtól magamért és másokért - ez már szabadidős tevékenység.

Bármely területre sodort az életem, mindig az ember, a különböző helyzetekben tanúsított reakciói, viselkedése, gondolatai kerültek figyelmem középpontjába. Amatőrként figyeltem az embereket, magamat, próbáltam megfejteni a működésmódot. Hogy szintet lépjek, képeztem önmagam és képeztettem magam. Pedagógus diplomámat további tanulmányokkal bővítettem. A Debreceni Egyetem mentálhigiénés szaka után különböző alternatív képzésekben vettem részt. Így lettem grafológus, transzperszonális pszichológiai terapeuta, gastrocoach. Az önképzés azóta is folyamatos. 

Akik hozzám fordulnak, tele vannak kérdésekkel. A válaszokat azonban még nem találták meg. Pedig ott van bennük. Segítek, hogy az elakadás ne álljon a megoldás útjába.

A segítséget személyesen és skypon egyaránt nyújtom. Részletekről érdeklődj a bmolnarj@gmail.com email címen.

Lelki problémák, amelyek bármely életszakaszban mellénk szegődhetnek: 

- Párkapcsolati probléma

- Családi komfliktusok

- Munkahelyi nehézségek

- Magányérzés

- Táplálkozási problémák

- Megoldhatatlannak tűnő nehézségek

 B Molnár Judit

mentálhigiénikus, transzperszonális pszichológiai terapeuta, gastrocoach

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onkerdezo.blog.hu/api/trackback/id/tr8614379186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása